همشهری آنلاین: رضا افضلی آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان در روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی دانشجویان جهان در کورتین فنلاند صاحب مدال طلا شد.

R.Afzali

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رضا افضلی در دور نخست مقابل رادولفو راسینجر از برزیل در دو تایم با نتیجه 6 بر 0 به پیروزی رسید و راهی دور دوم شد. 0 در این مرحله مقابل کمال مالیکوف از روسیه در سه تایم با نتیجه 0 بر 2، 3 بر 0 و 7 بر 1 به برتری رسید و به نیمه نهایی رسید.

افضلی در دیدار نیمه نهایی مقابل سباستین ریماس از رومانی با نتیجه 1 بر 0 و 7 بر 3 به برتری رسید و به فینال رفت. افضلی برای کسب مدال طلا به مصاف کوهی کیتامورا از ژاپن رفت و در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان این وزن شد.

داندوک از روسیه، واسیلی شاپتار از اوکراین و مصطفی کایا از ترکیه در وزن‌های 55، 60 و 66 کیلوگرم قهرمان شدند. محمد حسین سلطانی، هاشم مختاری و محمد یوسفی، نمایندگان اوزان 55، 60 و 66 کیلوگرم کشورمان به علت دیر رسیدن و اضافه وزن نتوانستند در مراسم وزن‌کشی شرکت کنند.

مسابقات سه وزن دوم چهارشنبه (12 مهر) در شهر کورتین فنلاند برگزار می‌شود که میثم مصطفی جوکار، عباس طحان و پرویز هادی در اوزان 84، 96 و 120 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

کد خبر 186666
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز